Мистецтво



14.03.2020 р.
Тема. Динаміка у мистецтві. Виготовлення аплікації «Підсніжники» з ватяних дисків.
https://www.youtube.com/watch?v=5e2pp0x_P0w

Удачі !!!

18.03.2020р.
Тема. Виражальні якості кольору. Створення орнаменту в техніці петриківського розпису.

Потрібно : гуашеві фарби, кісточки, альбом, вологі серветки, вода.

Ознайомлення з петриківським розписом.
https://www.youtube.com/watch?v=y5ZBk8ydhmg

Малюємо пальчиком.
https://www.youtube.com/watch?v=XCVQbGoctjI





Удачі!

25.03.2020р.
Тема. Лад у мистецтві. Композиція «Кульбабки».

Потрібно : Картон чорного чи коричневого кольору, Ролик з туалетного паперу, гуашеві фарби, кісточка, вода.

https://www.youtube.com/watch?v=VCc_qlSLiig


Удачі!

01.04.2020р.
Тема. Що може виражати мистецтво. Вишиванки. Створення візерунка на аркуші в клітинку.

https://www.youtube.com/watch?v=OoCECorpbsg


https://www.youtube.com/watch?v=gfbBzPAKGRE

















https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg


08.04.2020р.

Тема. Мистецтво виражає внутрішній світ людини. Печемо «Жайвороноки»
 ( разом з мамами, бабусями ).




Смачного !!!

22.04.2020р.
Тема.Українські народні традиції та народні інструменти. Створення композиції «Писанка».



 Удачі !!!

25.04.2020р.
Тема. У світі музичних інструментів .Створення об’ємної аплікації.




https://www.youtube.com/watch?v=BfS2N0kl3QU


Удачі !!!

29.04.2020р.
Тема. Чарівна мова мистецтва.Створення композиції «Гілка яблуні».




Удачі !!!

06.05.2020р.
Тема. Подорож у країну виражальних засобів мистецтва. Створення театральної афіші.

Бесіда

  • У який спосіб можна запросити учнів школи на лялько­ву виставу?
Уявіть, що нікому в нашій школі нічого невідомо про виставу, яку ми поставили. Ми чекаємо на глядачів, а вони не йдуть до нас! Як ви вважаєте, хто нам може допомогти? Так, худож­ник! Сьогодні ми дізнаємося більше про ще одну складову роботи художника у театрі.
Ми говоритимемо про театральну афішу, яка допо­може сповістити глядачів про підготовлену нами виставу.
Театральні афіші мають давню історію. Ще в Давній Греції та Римі глашатай скликав публіку на сценічні ігри. Афіші з’явилися у Греції приблизно в IV столітті до н.е., у Римі — в I столітті до н. е. Афіші у давнину були двох видів: намальованими й написаними. Намальовані афіші вставляли в рами і вивішували поруч із дверима театру.
Що ж таке афіша? Що має бути зображено на афіші, щоб глядач знав, коли і куди йому приходити, щоб переглянути виставу?

Афіша — один з видів реклами, оголошення про виставу, кон­церт, виставку та ін., яке розміщують у людних місцях.

Якщо на афіші ми намалюємо тільки зображення (наприклад, головних дійових осіб вистави), глядач зрозуміє, на яку виставу його запрошують. Але він не знатиме час початку вистави.
Тому обов’язково кожна театральна афіша містить не тільки зображення, а й текст. Художник вирішує, якими літерами зробити напис та де його розташувати.






13.05.2020р.
Тема. Крокуємо рідним краєм.Ліплення з пластиліну. Рельєфна композиція «Літо».




20.05.2020р.
Тема. Танець у мистецтві.Піктограми.








27.05.2020р.
Тема. Зображальні та виражальні властивості мистецтва. Урок узагальнення знань.


Немає коментарів:

Дописати коментар